چرخ خیاطی جک

چرخ خیاطی جک اف 8

چرخ خیاطی جک اف 8

چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8:

معرفی:

یکی از چالش‌هایی که افراد خیاط با آن روبرو هستند، تهیه چرخ خیاطی مناسب کار خود می‌باشد که با توجه به شرایط و ویژگی‌های مورد نظر فرد خیاط، این امر محقق می‌شود. در ادامه درباره چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8 اطلاعاتی را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8 دارای چه ویژگی‌های عمومی و کاربرد می‌باشد؟

این چرخ خیاطی در سال ۲۰۲۱ در کشور چین ساخته شده است. این محصول دارای استانداردCE اروپا , استاندارد جهانی PSE , ایزو 9001 و ایزو 14000 از شرکت TUV می‌باشد. طرح کاملاً استاندارد بوده و محصولی بسیار مناسب برای استفاده می‌باشد. از چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8  می‌توان برای دوخت پارچه‌های جین، پارچه پیراهن کتان، پارچه شلوار کتان و همینطور پارچه شلوار پارچه‌ای، لباس زیر و لباس بچگانه، استفاده نمود.

طریقه نخ کردنچرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8 دارای چه مشخصات فنی می باشد؟

مشخصات فنی چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8 که در ادامه توضیح داده می‌شود، در واقع ملاک مناسبی برای انتخاب این جهت خیاطی، می‌باشد. این چرخ خیاطی تکنولوژی ماشین نیمه اتوماتیک دارد. سوزن مورد نیاز برای این چرخ خیاطی DB×1 11-18# می‌باشد. تعداد سوزن این چرخ خیاطی یک عدد بوده و ضخامت دوخت آن ظریف معمولی و ضخیم، می‌باشد. گام دوخت این چرخ خیاطی ۵ هست و تعداد دوخت در دقیقه آن 5000SPM می‌باشد. این چرخ خیاطی تک پایه بوده و دارای قابلیت تنظیم موقعیت سوزن می‌باشد و در واقع نوع کمپلت آن ریز هست و چراغ LED دارد و نوع موتور آن سروو موتور می‌باشد. این چرخ خیاطی دارای سیستم تنظیم سرعت، می‌باشد و قابلیت بالا ماندن سوزن هنگام توقف ماشین آن به صورت دستی و زانویی، تنظیم می‌گردد و همین طور سیستم روغن کاری آن به صورت کارتر هست و تکنولوژی پنل آن به صورت پنل ساده، می‌باشد. این چرخ خیاطی سیستم پایه بلند کن خودکار ندارد و همینطور سیستم نخ قطع کن خودکار و سر قائمی زن خودکار ندارد.

چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8  دارای چه ویژگی های ظاهری لوازم جانبی و تسهیلات ویژه ای می باشد؟

وزن چرخ خیاطی راسته‌دوز جک مدل F8 اف8 بدون لوازم 32/38.7 کیلوگرم می‌باشد و سایز کارتون آن 645×248×550 میلی متر بوده و همینطور جنس بدنه آن از چدن می‌باشد. این چرخه خیاطی اقلام همراه خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پایه فابریک، آنتن مخصوص دستگاه، همینطور روغن یک لیتری و پیچ‌گوشتی و همچنین دفترچه لوازم و یک بسته سوزن، اشاره نمود. شما با تهیه این محصول نصب و آموزش را در محل فروشگاه آموخته و همچنین تحویل کالا و پرداخت مبلغ در محل انجام می‌شود.

تفاوت مدل F8 با مدل های F10، F4، 9100 و 9150

واقعیت این است که مدل های مذکور کاملا از نظر فنی و حتی ظاهری یک مدل هستند . هیچ تفاوتی در کارایی ندارند. اما به دلایلی این محصول با مدل های مختلف به بازار ایران وارد شده است. علت عمده این امر نیز قوانین گمرکی و واردات است، که شرکت وارد کننده محصولات جک، برای کاهش تعرفه های واردات دسته و مدل های این محصول را تغییر داده تا برای قمیت گذاری و واردات این محصول درگیری کمتری داشته باشند. از همین رو اگر هر یک از این مدل ها را برای خرید در نظر دارید، با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام کنید و فریب بازارگرمی بعضی افراد سودجو برای بیان تفاوت های این مدل ها را نخورید. به عنوان مثال گفته می شود F10 یا F4 چون مدل عددی بالاتری دارد پس جدیدتر است، فلذا گران تر است.

خلاصه:

راسته دوز جک مدل ( اف 8) F8، می باشد. که از سری راسته دوزهای دینام سرخود برند جک است. سری اف جک همان راسته دوز های دینام سرخودی است که به شرلی شهرت داشتند. این مدل ها دارای مکانیزم و طراحی متفاوت بوده و به دلیل وجود سروو موتور (دینام سرخود) کاملا بی صدا است. به همین منظور مصرف برق را تا 71% کاهش میدهد. با توجه به این، راسته دوز جک مدل( اف 8) F8 بی صدا بوده قابل استفاده در منازل و آپارتمان های مسکونی می باشد. همچنین مجهز به چراغ LED و سیستم استندبای یا حالت خواب می باشد.

حالت استندبای به چه معناست ؟

یعنی در صورت کارنکردن دستگاه در جهت صرفه جویی در مصرف برق به صورت اتوماتیک خاموش می شود. راسته دوز جک مدل( اف 8) F8، نسبت به مدل های قبل تر  نسبت به نوسانات برق مقاوم تر بوده  و آلودگی صوتی کمتری دارد. همچنین دارای کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری آسان می باشد. مقاوم در برابر نوسان ولتاژ برق می باشد که از دیگر مزایای  این چرخ خیاطی است. البته به صورت کلی استفاده از ترانس یا تبدیل برق برای تمامی لوازم برقی پیشنهاد می شود که باعث افزایش طول عمر آن ها می شود. راسته دوز جک مدل( اف 8) F8، برای دوخت پارچه های ظریف و معمولی مناسب می باشد. که از کشش بسیار بالایی نیز برخوردار است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 7 = بیست هشت